مصاحبه آرشیو خبر ها
جیجی مشکلی برای پیدا کردن یک تیم جدید در ایتالیا یا حتی اروپا نخواهد داشت

جیجی مشکلی برای پیدا کردن یک تیم جدید در ایتالیا یا حتی اروپا نخواهد داشت

اگر جی‌جی همچنان فکر می‌کند که ادامه دادن بهترین تصمیم برای آینده ورزشی‌اش است و هنوز از لحاظ جسمانی نیز آماده است، چرا نباید به فوتبالش ادامه دهد؟ !

 

صحبت های بالا بخشی از مصاحبه ی دینو زوف دروازه بان افسانه ای باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا می باشد. وی در ادامه گفت:

 

نمی‌توان کتمان کرد که برای پیش‌روی و حس خوب، از بازی کردن گریزی نیست بازی کردن چه در یوونتوس چه در تیمی دیگر پیشِ ‌روی اوست؛ او اگر خواهان بازی بیشتر است نباید فرصت‌ها و پیشنهادات باشگاه‌های دیگر را از دست بدهد.

 

او افزود:

 

برای بازیکنی مثل بوفون بحث‌های مالی اصلاً مطرح نیست؛ وقتی به یووه بازگشت همه فکر می‌کردند 10 بازی در یک فصل برای سن و سال او زیاد است اما او در زمین توانمندی‌هایِ واقعی‌اش را به همه نشان داد. به همین دلیل است که من فکر می‌کنم او هیچ مشکلی برای پیدا کردن یک باشگاه جدید در ایتالیا یا حتی اروپا نخواهد داشت.

 

زوف افزود:

 

مفهوم «فرم ایده‌آل» برای کسی با تجربه بوفون چندان مطرح نیست؛ امروز ما در مورد تأثیرات سیستم‌های آموزشی و مربیان بسیار صحبت می‌کنیم اما راستش در مورد من، همیشه خودم بهترین مربی شخصی‌ام بودم. باور دارم که جی‌جی نیز بهتر از هر کس دیگری از حقایقی وضعیت جسمانی‌اش آگاه است.

 

زوف در بخش پایانی گفت:

 

پیش‌بینی کردن دیدارهای باقی مانده در رقابت‌های سری A کمی پیچیده است اما از آنجایی که اینتر و حتی میلان شانه به شانه در حال حرکت رو به جلو هستند کار برای یووه دشوار خواهد بود. با این حال مطمئنم که بیانکونری به لیگ قهرمانان اروپا راه خواهد یافت؛ اتفاقی که شاید در تصمیمِ نهایی بوفون برای ادامه دادن فوتبال چه با یووه چه با تیمی دیگر اثرگذار باشد.

 
ارسالی از : حامد وحیدی / جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: